Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа GT ?!?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Здравейте Алфа маниаци. Попаднах на темата тук, защото не бях проверявал цените на Алфа GT последните години, тъй като знам, че са над 10К. Но видях, че има и под 10 въпреки, че са малко бройки. Аз ще ми купувам кола живот и здраве пролетта на 2013 - тъкмо да посъбера пари. Интересувам се от мненията ви за бензионовите двигатели - 140, 165 (или 170 ги пишат някъде). Основното, което искам да питам е ако случа на читав екземпляр с чиста заплата от 1.3 - 1.4 К в лв., при положение че не ми е проблем да отделям по 300-400 лв на месец, като изключим горивото, възможно ли е да се поддържа нормално и без притеснения този автомобил?
    И още един въпрос - имат ли гореизброените от мен бензинови двигатели проблем като цяло и понася ли има газификация?

    Благодаря ви предварително за отговорите.

    Лека вечер.
    Last edited by sovani; d.m.y г., 21:01.

    Comment


    • #62
      Колега, пишеш в тема за ГТ, пък питаш за ГТВ. Това са различни коли Уточни за коя по-точно се интересуваш.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #63
        Като гледам за кои двигатели пише сигурно става дума за ГТ. Колега, единственото Гт с бензинов двигател, което си заслужава е 3.2, но с тея парички едва ли ще ти е по джоба, затова най-добре се ориентирай към дизеловия 150 коня - перфектен мотор като динамика и икономичност, а и за него със сигурност ще ти стигнат парите, че и ще ти останат. Успех в търсенето и да се похвалиш.
        www.t-auto.bg

        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

        Comment


        • #64
          Абе, sovani, пролетта на 2012 вече малко си я поизпуснал, да ти кажа... И тъй като предполагам, че все пак говориш за ГТ, щото петцифрена сума за GTV някакси не ми се връзва - където е 10К, там и 12К - на пазара в България в момента има избор на GT-та, за разлика от ситуацията преди около половин година. Не бих си и помислял да слагам газ на който и да е от тези двигатели, но изборът си е твой. В края на краищата багажникът на GT-то си е повече от приятно голям като за купе, тъй че поне от тази гледна точка няма да имаш притеснения... Колкото до основния ти въпрос - мисля, че сам си отговаряш - ако намериш читав автомобил, надали ще имаш проблеми с него; виж, в противен случай не знам.

          Comment


          • #65
            Благодаря ви за бързите отговори. Поправих и модела и годината - Алфа GT и покупката ще е пролетта на 2013
            Ами аз не съм голям фен на високите скорости, така, че може би по-малките бензинови мотори ме устройват. Дизел съм карал и ми тракат - не ми харесват. Просто самата кола ми се струва доста нова и извънземна на визия и това ме кара да се замислям дали с подобната заплата ще мога да я поддържам спокойно.

            PS: Поредполагам, че до пролетта на 2013 ще има още по-голям избор на GT-та. Алфа Ромео марката ми е на сърце от както се записах в италианската гимназия, но тогава цените бяха неимоверни. Сега са доста по-приемливи, а мечтата изглежда постижима.
            Last edited by sovani; d.m.y г., 21:07.

            Comment


            • #66
              Факт е, че JTD-то си трака повече, отколкото други масови дизелови агрегати, но всичко опира до човека. Аз лично търсех дизел, затова съм влюбен в звука от двигателя на ГТ-то.

              По въпроса с поддръжката помага фактът, че много от частите са идентични с тези на 147 или 156. Което кара някои хора да твърдят, че било едва ли не същата кола (виж мненията по-назад в темата), но това е съвсем друг въпрос. След покупката аз лично смених моментално всички консумативи (филтри, ремъци, ролки, масло, дори и акумулатор), след което и преден носач, макар че никоя от тези смени не беше наложителна - не бих казал, че разноските са по-високи в сравнение примерно с немски автомобил от същия период. Така че успех с търсенето на добър автомобил!

              Comment


              • #67
                Вече близо година с ГТ-то, може би ми харесва малко повече, отколкото когато я взех
                Напоследък май се наиграх с окачването, но ... не е като да е неочаквано ...
                Може би детска болест са им свещите ... топло-студено ... няма няма и гърми по някоя ... тук-таме вадя беру, тук-таме бош ... аз слагам шампион ... значи и преди са сменяни ...
                Още има едно скърцане откъм багажника обаче, което не мога да го разгадая откъде е ... подозирам, че скоро ще се возя в багажника да го слушам ...
                Задната кора се нуждае от подплънки на още 2 места, щото не е преценено правилно къде точно жули.
                Друго което смених скоро бяха тампоните на изпускателната система, че беше увиснала.
                Общо взето за сега е това ... само от време на време ми изписква грешка за ASR и VDC, ама тепърва ще го мислим ...
                Преди 1 година идеите ми за колата бяха да я карам около година и да бартеросвам ... Но за момента не виждам никаква алтернатива ... поне още 1 година бих я карал.
                „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                Comment


                • #68
                  И аз имам щурец в багажника, но май за всичко е виновна кората. Видях че на места се е протрил плата и и блести металното и оребряване, което в допир с пластмасата озвучава "прекрасно".
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Ichkin Покажи съобщение
                    Вече близо година с ГТ-то, може би ми харесва малко повече, отколкото когато я взех
                    Напоследък май се наиграх с окачването, но ... не е като да е неочаквано ...
                    Може би детска болест са им свещите ... топло-студено ... няма няма и гърми по някоя ... тук-таме вадя беру, тук-таме бош ... аз слагам шампион ... значи и преди са сменяни ...
                    Още има едно скърцане откъм багажника обаче, което не мога да го разгадая откъде е ... подозирам, че скоро ще се возя в багажника да го слушам ...
                    Задната кора се нуждае от подплънки на още 2 места, щото не е преценено правилно къде точно жули.
                    Друго което смених скоро бяха тампоните на изпускателната система, че беше увиснала.
                    Общо взето за сега е това ... само от време на време ми изписква грешка за ASR и VDC, ама тепърва ще го мислим ...
                    Преди 1 година идеите ми за колата бяха да я карам около година и да бартеросвам ... Но за момента не виждам никаква алтернатива ... поне още 1 година бих я карал.
                    Ако АСР-а и ВДЦ-о ти светва докато палиш,почти 100% проблема е в акумулатора
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #70
                      Мнее, батко ... в движение ...
                      stelt ... дай да им слагаме нещо на тея кори, бре ... ако е оттам, ще се преродя ...
                      „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Ichkin Покажи съобщение
                        Мнее, батко ... в движение ...
                        stelt ... дай да им слагаме нещо на тея кори, бре ... ако е оттам, ще се преродя ...
                        Ами начи колата ти е за сервиз............
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Ами начи колата ти е за сервиз............
                          Пак е акумулатора - на бас
                          AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                          Comment


                          • #73
                            След малко преди да подкарам колата ще изхвърля кората, за да видя дали ще изчезнат щурците.
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Абе аз май съм го правил номера и не е от това
                              „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                              Comment


                              • #75
                                Да ъпна малко темата с един въпрос :
                                18ки Джанти на 8J ET35 дали ще влязат на ГТ-то ?
                                „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                                Comment

                                Working...
                                X